Όροι αποστολών και πληρωμών

1.      Εισαγωγή

2.      Γενικά

3.      Πληροφορίες προϊόντων

4.      Τιμές

5.      Διαθεσιμότητα

6.      Τρόποι πληρωμών

7.      Τρόποι αποστολών

8.      Δικαίωμα υπαναχώρησης-Επιστροφή προϊόντων

9.      Εγγύηση προϊόντων


1.      Εισαγωγή

Οι παρακάτω είναι οι όροι πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος της Ομόρρυθμου Εταιρείας με την επωνυμία Φάκλαρης Χ. –Παπαγεωργιου Ι. Ο.Ε, με διακριτικό τίτλο j&h clima που εδρεύει στο Μοσχάτο Αττικής, στην οδό Μακρυγιάννη 23 (τκ 18344), τηλ. 210 940 59 53 (6932 630 700, 6939 6373 40)

 2.      Γενικά

 ΟΡΙΣΜΟΙ: Για τις ανάγκες του παρόντος εγγράφου, οι κατωτέρω όροι χρησιμοποιούνται με την ακόλουθη έννοια:

Εταιρεία: Η εταιρεία με την επωνυμία «ΦΑΚΛΑΡΗΣ Χ.-ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Ι. ΟΕ», και το διακριτικό τίτλο «JH CLIMA», που εδρεύει στo Μοσχάτο Αττικής, οδός Μακρυγιάννη, αρ. 23, όπως νόμιμα εκπροσωπείται, υπό τη σημερινή ή την εκάστοτε νομική της μορφή.

Τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας είναι: «ΦΑΚΛΑΡΗΣ Χ.-ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Ι. ΟΕ», «JH CLIMA», οδός Μακρυγιάννη, αρ. 23, τηλ. 210-9405953, fax: 210-9405946, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@jhclima.gr, ΑΦΜ: 998112245, ΔΟΥ: Μοσχάτου.

Ιστοσελίδα: Ο παρών ιστότοπος, με ηλεκτρονική διεύθυνση www.jhclima.gr.

Χρήστης: Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας, ανεξάρτητα από το εάν θα προβεί σε αγορά προϊόντος ή/ και υπηρεσίας ή όχι.

Λογαριασμός: Η προαιρετική δημιουργία μόνιμης καταχώρησης με τα στοιχεία του χρήστη στην ιστοσελίδα με πρωτοβουλία και επιλογή του ιδίου, με σκοπό τη διευκόλυνσή του για μελλοντική χρήση της ιστοσελίδας.

Ηλεκτρονικό κατάστημα ή e-shop: Οι υποσελίδες εκείνες, οι οποίες χρησιμοποιούμενες από το χρήστη οδηγούν σε σύναψη σύμβασης πώλησης προϊόντων ή/ και παροχής υπηρεσιών.

Πελάτης: Ο χρήστης ο οποίος προβαίνει σε αγορά προϊόντος ή/ και υπηρεσίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Προσωπικά δεδομένα: Κάθε πληροφορία που ο χρήστης εισάγει στα οικεία πεδία και αφορούν στο πρόσωπό του, ήτοι ονοματεπώνυμο, διεύθυνση και λοιπά στοιχεία επικοινωνίας.

3.      Πληροφορίες προϊόντων

Ο παρών δικτυακός τόπος περιέχει τις κάτωθι πληροφορίες σχετικά με την Εταιρεία και τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση μέσω αυτού:

  • Την Διεύθυνση της εταιρείας ,
  • Την περιγραφή και ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος,
  • Την τιμή (με ΦΠΑ), την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς
  • Τον τρόπο πληρωμής, και παράδοσης
  • Το δικαίωμα υπαναχώρησης

 4.      Τιμές

Οι τιμές των προϊόντων που εκτίθενται στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α. Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.

 5.      Διαθεσιμότητα

Όλα τα προϊόντα έχουν συγκεκριμένη διαθεσιμότητα-υπάρχει η πιθανότητα να μην μπορούμε να εκπληρώσουμε την παραγγελία σας.

6.      Τρόποι πληρωμών

Σε κάθε μια από τις παρακάτω μεθόδους πληρωμής ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει μεταξύ:

  • Απόδειξης λιανικής πώλησης ή
  • Δελτίου αποστολής τιμολόγιο πώλησης  

6.1  Αντικαταβολή ΜΟΝΟ εντός Αθηνών και Πειραιά

Πληρωμή κατά την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας από τεχνικούς της εταιρείας μας.

Δεν υπάρχουν έξοδα αντικαταβολής

6.2  Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

 Alpha Bank

Αρ. Λογαριασμού: 252 00 200 200 7173

IBAN: GR 47 0140 2520 2520 0200 2007 173

Δικαιούχος : Φάκλαρης-Παπαγεωργίου Ο.Ε

Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής "κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό" θα πρέπει να πραγματοποιούνται εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την ημέρα υποβολής της παραγγελίας. Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η κατάθεση εντός των τριών εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται. Εάν, επιθυμείτε μπορείτε να υποβάλετε ξανά νέα παραγγελία.

 6.3  Πιστωτική/χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners).

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

6.4 Ηλεκτρονικό πορτοφόλι Masterpass

To Masterpass είναι μια απλή, εύκολη και αξιόπιστη ψηφιακή πλατφόρμα για ταχύτερες και ασφαλέστερες διαδικτυακές αγορές σε χιλιάδες επιχειρήσεις στο διαδίκτυο, αποθηκεύοντας σε αυτή όλα τα ψηφιακά πορτοφόλια των τραπεζών, τοπικών και διεθνών.

 7.      Τρόποι Αποστολών

7.1  Με μεταφορική εταιρεία (δικής μας επιλογής ) για αποστολές εκτός Αθηνών και Πειραιά

Η εταιρεία παραδίδει τα στοιχεία επικοινωνίας και τα προϊόντα του πελάτη στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία, με σκοπό την εκτέλεση της μεταφοράς, χωρίς να ευθύνεται για τυχόν κακή χρήση των στοιχείων αυτών από την τρίτη εταιρεία.

  • Για αποστολές έως 8 κιλά τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 10€ +23% Φ.Π.Α.
  • Για κάθε κιλό επιπλέον (από 9 κιλά έως 100 κιλά) υπάρχει επιβάρυνση  1€/κιλό +23% Φ.Π.Α
  • Η χρέωση από τα 101 κιλά έως 320 κιλά υπάρχει επιβάρυνση 0,50€/κιλό +23% Φ.Π.Α
  • Κάθε επιπλέον προϊόν στον ίδιο πελάτη έχει έκπτωση 30% επί της αρχικής αξίας μεταφοράς του πρώτου (όχι στο σύνολο) και απαιτείται τηλεφωνική επικοινωνία για τον υπολογισμό των μεταφορικών.

Τα έξοδα αποστολής και συσκευασίας προστίθενται αυτόματα στο καλάθι του καταναλωτή, με βάση τις παραπάνω χρεώσεις συμπεριλαμβανόμενου του Φ.Π.Α, πριν ολοκληρώσει την πληρωμή.

Η παράδοση των προϊόντων θα γίνεται εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την επομένη της παραγγελίας, εκτός εάν συμφωνηθεί εγγράφως αλλιώς.

Ο παραλήπτης οφείλει να ευρίσκεται στο χώρο παράδοσης των προϊόντων εντός του προσυμφωνημένου ωραρίου, άλλως το προϊόν θα επιστρέφεται στις αποθήκες της εταιρείας ή της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας, και θα επακολουθεί συνεννόηση για την εκ νέου αποστολή, χωρίς να αποκλείεται οικονομική επιβάρυνση για τον παραλήπτη.

Σε περίπτωση εσφαλμένης καταχώρησης στοιχείων παράδοσης, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν μη παράδοση ή/ και παράδοση σε μη δικαιούχο.

Η παράδοση θεωρείται προσήκουσα όταν γίνει στη δηλωθείσα κατά την παραγγελία διεύθυνση, ακόμα και όταν γίνει σε σύνοικο χωρίς εξουσιοδότηση από τον πελάτη. Εάν ο πελάτης επιθυμεί αυτοπρόσωπη παρουσία του κατά την παράδοση, οφείλει να παρίσταται κατ’ αυτήν στο προκαθορισμένο χρονικό περιθώριο. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να γίνει παράδοση σε εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, οφείλει να το σημειώσει στο ειδικό πεδίο που υπάρχει στην υποσελίδα παραγγελίας για σχόλια και παρατηρήσεις, και το πρόσωπο αυτό να είναι εφοδιασμένο κατά την παράδοση με το πληρεξούσιο και το δημόσιο έγγραφο το αποδεικτικό της ταυτότητάς του.

7.2   Από την εταιρεία μας για αποστολές εντός Αθηνών και Πειραιά

Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής και συσκευασίας.

Οι όροι παράδοσης και αποστολής ισχύουν όπως παραπάνω. 

7.3  Με μεταφορική εταιρεία που θα μας υποδείξει ο καταναλωτής.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής και συσκευασίας επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον καταναλωτή.

Η παράδοση των προϊόντων θα γίνεται εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την επομένη της παραγγελίας στη διεύθυνση του πρακτορείου , εκτός εάν συμφωνηθεί εγγράφως άλλως.

Η εταιρεία παραδίδει τα στοιχεία επικοινωνίας και τα προϊόντα του πελάτη στην μεταφορική εταιρεία που έχει υποδείξει ο εκάστοτε καταναλωτής, με σκοπό την εκτέλεση της μεταφοράς, χωρίς να ευθύνεται για τυχόν κακή χρήση των στοιχείων αυτών από την τρίτη εταιρεία.

Σε περίπτωση εσφαλμένης καταχώρησης στοιχείων παράδοσης, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν μη παράδοση ή/ και παράδοση σε μη δικαιούχο.

Η παράδοση θεωρείται προσήκουσα όταν γίνει στη δηλωθείσα κατά την παραγγελία διεύθυνση του πρακτορείου μεταφορών.

8.      Δικαίωμα υπαναχώρησης- Επιστροφή προϊόντων

 Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών, στα μεν προϊόντα από την παράδοσή τους, την οποία ο πελάτης πληροφορείται άμεσα τόσο από την ειδική ένδειξη επί της οθόνης, όσο και από το αυτόματα αποστελλόμενο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Προϋπόθεση για την άσκηση του δικαιώματος αυτού, είναι αα) η επιστροφή του προϊόντος στην αρχική του κατάσταση, εντός της συσκευασίας του και χωρίς τη θραύση των ειδικών σφραγίδων ή/ και καταστροφή κάθε ειδικής συσκευασίας όλου ή μέρους του πράγματος καθώς και συστατικών ή/ και παραρτημάτων αυτού (πρβλ. επί παραδείγματι ηλιακούς θερμοσίφωνες αποτελουμένους από περισσότερες της μιας συσκευασίες κλπ.), ββ) η καταβολή των εξόδων επιστροφής και γγ) η έγγραφη ενημέρωση της εταιρείας.

Ο πελάτης καταναλωτής μπορεί να στείλει άνευ ιδιαιτέρου τύπου το έγγραφο υπαναχώρησης, αρκεί να δηλώνεται σε αυτό σαφώς η βούλησή του να υπαναχωρήσει, ή μπορεί να κατεβάσει από εδώ το έντυπο υπαναχώρησης και να το αποστείλει συμπληρωμένο στην ως άνω αναφερομένη διεύθυνση της εταιρείας. 

9.      Εγγύηση προϊόντων

Όλα τα πωλούμενα προϊόντα καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή τους, υπό τους όρους και προϋποθέσεις που ο καθένας θέτει. Κατά το χρονικό διάστημα της εγγύησης η εταιρεία μας δεν δύναται να παρέμβει στο προϊόν (με εξαίρεση τα προϊόντα της εταιρείας των οποίων είμαστε εξουσιοδοτημένοι προς επισκευή -φερ’ ειπείν, επί του παρόντος, των προϊόντων DAIKIN-) διότι σε περίπτωση παρέμβασης από μη εξουσιοδοτημένο επισκευαστή αίρεται η εγγυητική ευθύνη του κατασκευαστή. Μετά την πάροδο του διαστήματος της εγγύησης ο καταναλωτής δύναται να απευθυνθεί στην εταιρεία στα αναφερόμενα στοιχεία επικοινωνίας-, η οποία θα προβαίνει στην επισκευή των προϊόντων, με την ανάλογη χρέωση.

[profiler]
Memory usage: real: 8126464, emalloc: 7803872
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem